MrFkh_
BiodataLinksEntries

Memohon Maaf
Monday 18 May 2015 | 03:48 | 0 cupcake(s)

Kehidupan mesti ada suka dan duka , Kita harus selalu sedia untuk melangkah ke depan , Siapa yang berani menempuh cubaan dialah aku , Kita hidup di dunia haruslah bersemangat  , Jangan takut pada yang datang , tetapi tempuhilah keadaan itu , Setiap masalah mesti ada jalan penyelesaianya , jangan anggap situasi itu remeh , tetapi anggaplah ia zebagai ujian .

Hye saya Ahmad Fakhrie ! bersekolah di SMKKM2 ,JB lebih dikenali sebagai Fakh . Umur 17 (Batch 98') dan paling penting saya SPM Candidate 2015 . Saya luangkan masa ni senanye ingin meminta maaf jika ada salah silap semasa menulis atau lebih sedap disebut menype hihi . Sebenarnya fakh dah seminggu exam percubaan memang susah hihi . susah sebab x baca  buku keje asyik mengulor je hehe . Ok sampai sini jelah ehh maafkan Fakh eh kawan-kawan semua . Doakan fakh lulus ekk bye blogger .


Older Post | Newer Post
Owner
Hye! selamat datang ke blog saya. simple, but its keep 1001 of my secrets ops xx
Judgers

Purple Bow Tie